Eladáskor, illetve csomagfeladás előtt külsőleg igyekszünk ellenőrizni az árut, de így is előfordul hogy hibás, vagy idővel meghibásodik egy termék. Összegyűjtöttük a legfontosabb információkat, tudnivalókat:
Ha a termék meghibásodását tapasztalja, legegyszerűbb ha kapcsolatba lép velünk valamelyik elérhetőségünkön, telefonon a +36 82/510-403-as számon, vagy e-mailen az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címen, így részletes felvilágosítást tudunk nyújtani a további teendőkről.
Jótállási időtartama:
A megváltozott jogszabályok következtében 2024. 05.08-tól a jótállási idők a következőképpen változnak:
10.000Ft-ot elérő és 250.000Ft-ot meg nem haladó termékek esetén: 2 év
250.000Ft-ot meghaladó termékek esetén: 3 év
Jótállási igényét a vásárlás helyén (Kaposvár Fő u. 18.), vagy a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizben érvényesítheti.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás/annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Javítási, cserélési és visszafizetési szabályok
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni.
Többszöri meghibásodás
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni.
Ha a fogyasztási cikk kijavítására 30 napon belül nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. A fentiek esetében, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott bizonylaton feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
A fenti szabályok nem vonatkoznak a következőkre: elektromos kerékpár, elektromos roller, quad, motorkerékpár, segédmotoros kerékpár, személygépkocsi, lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi, utánfutó, motoros vízi jármű.
3 napon belüli csereigény
“Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.”
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10 év - keresőtávcsövek, megfigyelőtávcsövek Garanciális ügyintézés menete:
A távcsövek, FX-es objektívek, és FX-es tükörreflexes fényképezőgépek a Nikon Kft. budapesti szervizközpontjához tartoznak.
Telefonszám: +36 1 232 1372/9/209 mellék (nyitva tartás: 8:30-17:00)
Levelezési cím: 1143 Budapest, Gizella út 51-57.
Ügyfél bejárat: 1143 Budapest, Hungária körút 130. felől (Az 1-es villamos Thököly úti megállójánál.)
A beadott eszközök javítási állapotát itt tudja nyomon követni!
A COOLPIX készülékek, Nikon 1-es termékek, DX-es objektívek, és a DX-es tükörreflexes fényképezőgépek külön kiépített, háztól-házig garanciális szervizhálózattal rendelkeznek.
Új javítási munkalapot itt tud létrehozni, szükség lesz néhány adatra az igénylés kitöltéséhez:
Gyári szám (S/N) - A készülék alján illetve a garanciajegyen is szerepel (8 jegyű szám)
Modellszám - Szintén megtalálható a készülék alján és a garanciajegyen (pl; Coolpix S3700)
Ez garanciális javítás? - Igen/Nem/Ismeretlen (Ha nem garanciálisnak minősítik a javítást, 4.500Ft bevizsgálási díjat állapítanak meg)
Hiba leírása - A hiba leírása röviden, lényegre törően.
Eladó - Ezek vagyunk mi: Fotostop Kft.
Kéri a termék elszállítását futárral - Igen
Ár limit - Csak akkor kell megadni ha nem garanciális javítást szeretnénk kérni, itt adhatjuk meg a javítási költség maximumát
Az Átvételi/kiszállítási cím-nél értelemszerűen azt címet adjuk ahol a futár felveheti majd javítást követően leadhatja a készüléket
Már csak a Egyetértek a feltételekkel jelölőt kell bepipálni, és a kérelem küldésére kattintani
A Prestigio termékekre (Táblagépek, Okos-telefonok, E-book olvasók, GPS-ek, Autós fedélzeti kamerák) 1 vagy 2 év garanciát vállal a magyarországi forgalmazó, szerződéses szervizcégük a FixIT Hungary.
Telefonszám: +36 46 503 922 (nyitva tartás: 9:00-17:00)
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Ide kattintva lehetőség van háztól-házig garanciális futár lekérésére, a megrendelő űrlapon adataink mellett a készülék gyári számára, és a vásárlás dátumára lesz szükség, ami a garanciajegyen megtalálható.
A garanciális eljárás menetéről itt olvashat bővebben!
A Pentax-Ricoh, és Canon termékekre 1 év garancia vonatkozik, még a Sigma objektívekre 3 év, a Tamron optikákra egy ingyenes regisztrációt követően 5 évre terjeszthető ki az 1 éves jótállás.
Telefonszám: +36 1 266 8085
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 1085 Budapest, Somogyi Béla utca 19.
A Camera Kft. vállalja a garancia időn belüli ingyenes szállítást, minden felküldött készülék mellé csatolni kell a dobozba egy hibabejelentő nyomtatványt. Garanciális futárt itt tud igényelni!
A Metz vakuk és lámpák garanciális javítását a Fotó Paradicsom végzi, a jótállás időtartama 1 év.
Telefonszám: +36 1 363 3777
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 1136 Budapest, Pannónia utca 30.
A Benro, Velbon, Lowepro, és Joby termékek garanciális szervizelését Studio Line Fototech-Nika végzi, a jótállás időtartama 1 év, kivétel tárgyát képezi ha a termék dobozán hosszabb garanciaidő van feltűntetve.
Telefonszám: +36 1 222 4200
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 1143 Budapest, Gizella út 30.
A Manfrotto. Lowepro, Joby, Lastolite, Gitzo termékek jótállását a magyarországi forgalmazó, a Luminis Kereskedelmi és Szolgáltató végzi. A kötelező 1 év garanciaidő a megjelölt termékek esetében ingyenes regisztrációt követően kiterjeszthető.
Telefonszám: +36 1 371 1983
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 1116 Budapest, Építész utca 26.
A Hama Kft. által forgalmazott Sandisk memóriakártyák, pendrive-ok, és kártyaolvasók garanciális cseréjét mi végezzük közvetlenül egy bevizsgálást követően. A jótállás ideje terméktípusonként 5, 10, 30 év lehet, a csomagoláson fel van tüntetve.
Telefonszám: +36 82 510 403
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 7400 Kaposvár Fő u. 18.
A Sony fényképezőgépek és kamerák garanciális javítását a RMD-Electronic Kft. végzi, a jótállás időtartama 1 év.
Telefonszám: +36 1 481 1211
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 1119 Budapest Etele út 59.
A Panasonic videokamerák garanciális javítását a Video-Part Kft. végzi, a jótállás időtartama 1 év.
Telefonszám: +36 1 206 0860 / 114, 115 mellék (nyitva tartás: 8:30-17:00)
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 1116 Budapest Kalotaszeg u. 28.
A GoPro kamerák garanciális javítását 2018 áprilisától a TMX Mobile Solution Szervíz Kft. végzi, a jótállás időtartama 1 év.
Az ügyintézéshez kattints ide: https://goo.gl/forms/
Az Olympus fényképezőgépek, diktafonok, és kiegészítőik garanciális javítását az Olympus Mintabolt és Szervizátvevőhely, a digitális fényképezőgépekre 3 év jótállást vállal, még a tartozékokra, kiegészítőkre 1 évet.
Telefonszám: +36 1 696 0721
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Cím: 1074 Budapest Dohány u. 67.
2024.09.10-én a Nikon egy új, nagy fényerejű 50mm-es f/1,4 objektívet jelentett be a Nikon Z kamerákhoz. Az objektív forgalmazása......
Nikon tükörnélküli (MILC) fényképezőgépek akár 120.000,-Ft kedvezménnyel 2024 augusztus 23-tól szeptember 23-ig. ......
Nikon objektívek 10% kedvezménnyel 2024.augusztus 23-tól 2024. szeptember 23-ig a legtöbb készleten levő Nikon objektív 10%......
Oldalainkat 140 vendég böngészi